به گزارش پرس آسوسیشن، گلر ۲۸ ساله تیم ملی اسپانیا خود را برای امضای قراردادی جدید با بندهای ترمیم شده تا سال ۲۰۲۵، آماده می‌کند.

تمرکز دخه‌آ روی آینده خود در اولدترافورد موجب شد تا وی برای بستن بازوبند کاپیتانی یونایتد وارد گود شود؛ این در حالی است که «اوله گانر سولسشر» سرمربی این تیم پس از جدایی «آنتونیو والنسیا» کاپیتان سابق شیاطین سرخ، هنوز تصمیم خود را برای اعطای بازوبند کاپیتانی به هیچکدام از بازیکنانش نگرفته است.

در این بین، دخه‌آ اظهار داشت: در بعضی بازی‌ها کاپیتان بودم و بی‌شک کاپیتان تیمی همچون منچستر یونایتد بودن و دفاع از این نشان، هیجان‌انگیز است.

وی ادامه داد: بله. حس فوق العاده‌ای است و بدون شک از کاپیتانی یونایتد بسیار خوشحال خواهم شد.

دخه‌آ در سال ۲۰۱۱ از اتلتیکو مادرید به جمع قرمزهای اولدترافورد اضافه شد و جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین گلرهای جهان تثبیت و برای چهار سال متوالی عنوان بهترین بازیکن سال باشگاه را از آن خود کرد.

مرد اسپانیایی در ادامه افزود: این نهمین فصل من در یونایتد است و احساس می‌کنم یکی از باتجربه‌ترین های حال حاضر باشگاه هستم؛ باید این موضوع را در زمین ثابت و به جوانترها کمک کنم تا اهمیت منچستریونایتد را درک کنند؛ ما منچستریونایتد هستیم و باید پیشرفت کنیم و برای تک تک جام‌ها بجنگیم؛ بستن این بازوبند یعنی جنگیدن برای همه چیز، از جان مایه گذاشتن و بازگرداندن تیم به افتخار.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.