امروز اخبار عجیبی در این خصوص مطرح شد که مزدک میرزایی از این پس دیگر برای تلویزیون ایران کار نخواهد کرد و در یکی از شبکه های خارجی مشغول فعالیت خواهد شد. شبکه ای که اتفاقا چند روز پیش بحث حضور عادل فردوسی پور هم در آن مطرح شده بود. بحثی که البته خیلی زود پوچ و شایعه از آب درآمد. حالا به نظر وضعیت برای مزدک همینطور است.

میرزایی که بدون شک یکی از خوب های نسل جدید گزارشگری در تلویزیون ایران است، در حال حاضر همراه با خانواده اش خارج از ایران حضور دارد. طبق اعلام دوستان نزدیک میرزایی، او هنوز هم همراه با خانواده برای انجام یکسری امور کاری در کشور ترکیه حضور دارد. این جنس حاشیه سازی اما برای مزدک یا سایر گزارشگران و مجریان تلویزیون چیز جدیدی نیست.

چند وقت پیش حتی بعد از اینکه پیمان یوسفی به دلیل یک اشتباه، یک ماه محروم شد، چنین شایعاتی در خصوص او نیز شنیده می شد. البته که بعدها در جریان یکی از برنامه های تلویزیونی، محبور شدند و با یوسفی ارتباط زنده برقرار کردند تا کذب بودن خبر پناهنده شدن او به یکی از شبکه های خارجی اثبات شود. دقیقا شبیه به همان چیزی که الان برای مزدک اتفاق افتاده و موضوع رفتن او به یکی از شبکه های خارجی خیلی با موضوع رفتن عادل و یا یوسفی فرقی ندارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.