فرهاد خوانساری دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران درباره کارت بلیت رایگان اتوبوس و مترو به خبرنگاران اظهار داشت: آن دسته از اهالی رسانه که همزمان با ثبت نام طرح ترافیک برای ثبت‌نام کارت بلیت مترو و اتوبوس اقدام کرده بودند، پیامک مربوطه به آن‌ها ارسال شد و این افراد ۷۵۰ نفر بودند که توزیع کارت آن‌ها در حال انجام است.

وی افزود: به طور کلی طی سه مرحله ثبت‌نام کارت بلیت اتوبوس انجام گرفته که دو مورد همزمان با ثبت‌نام طرح ترافیک بوده و مورد سوم پس از ثبت‌نام طرح ترافیک در نظر گرفته شده که اکنون توزیع کارت بلیت‌ها برای مرحل یک و دو است.

دبیر کارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان استفاده از سهمیه طرح ترافیک ویژه خبرنگاران ادامه داد:‌کسانی که در مرحله سوم ثبت‌نام کرده‌اند ۱۳۰۰ نفر هستند و طی هفته آینده توزیع کارت‌بلیت آن‌ها انجام می‌گیرد و به طور کلی این کارت‌ها ۴۰۰ هزار تومان شارژ دارد و اگر به اتمام رسد و خبرنگار نیاز به تمدید آن داشته باشد شارژ مجدد برایش انجام می‌گیرد.

خوانساری با اشاره به اینکه به طور کلی کارت بلیت رایگان برای ۲ هزار نفر از اهالی رسانه در نظر گرفته شده است، گفت: طی قراردادی که داشتیم پیش از این کارت بلیت‌های اتوبوس توسط خود سازمان تهیه و چاپ می‌شد، ولی با افزایش هزینه قیمت‌ها و چاپ دچار مشکل شدیم و این موضوع به خارج از سازمان واگذار شد و سبب زمان بردن تهیه آن شده است.

وی خاطرنشان کرد: مشکل فنی در مورد نحوه توزیع کارت بلیت رایگان مترو و اتوبوس به‌زودی رفع خواهد شد و پرونده کارت‌ها نیز هفته اینده بسته می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.