رضا آذری درباره شرایط تیم فوتبال استقلال گفت: «تمرینات خیلی خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و خودمان را برای شروع لیگ آماده می‌کنیم. تمام بازیکنان آماده هستند و انگیزه دارند که با تمام وجود برای استقلال بازی کنند.»

رضا آذری درمورد مبلغ قراردادش گفت: «قرارداد من خیلی پایین‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. دوست دارم به من هم مانند سایر بازیکنان جوانی که به استقلال می‌آیند، نگاه کنند. فصل گذشته آنقدر مشکل داشتم که چندین بار از پژمان منتظری پول قرض کردم. شرایط من، سجاد آقایی و شاهین طاهرخانی به لحاظ مالی خیلی خوب نیست. اختلاف مبلغ قراردادم با سایر بازیکنان از ۱۰ برابر هم بیشتر است. من چند پیشنهاد داشتم، اما می‌خواستم در استقلال بمانم، چرا که آرزوی هر بازیکنی پوشیدن پیراهن این تیم است. من چهار سال دیگر با باشگاه استقلال قرارداد دارم و می‌خواهم همچنان برای این تیم بازی کنم.»

آذری درباره شرایط خودش گفت: «فصل گذشته در هفته‌ اول برای استقلال بازی کردم. سبک فوتبالم طوری نبود که کسی تصور کند جوان و خام هستم. با اینکه می‌توانستم بیشتر بازی کنم، اما دلایل غیرفوتبالی باعث شد که بازی نکنم، همان دلایلی که باعث شد استقلال قهرمان نشود، تیمی که به گفته بزرگان استقلال بهترین تیم ۱۰ سال اخیر بود. متأسفانه در اواخر فصل هم مصدوم شدم و زیر تیغ جراحی رفتم.»

او در پایان صحبت‌هایش گفت:«در ابتدای تمرینات این فصل استراماچونی شناخت کافی از ما نداشت و چهره‌های شناخته‌تری مثل وریا غفوری، سیدحسین حسینی و فرشید اسماعیلی را می‌شناخت. در ادامه شرایط طوری رقم خورد که توانستیم اعتماد استراماچونی را جلب کنیم. البته او به همه‌ی بازیکنان به یک شکل نگاه می‌کند و نام‌ها برای این مربی مهم نیست. امیدوارم بتوانم در تیم استراماچونی بازی کنم و استقلال نیز با او نتیجه بگیرد.»

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.