سید امیرحسین قاضی‌زاده عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر مطلبی درباره ادعای دونالد ترامپ درباره ساقط کردن پهپاد ایران منتشر کرد.

قاضی‌زاده نوشت: آمریکا با بلوف سیاسی به دنبال جمع کردن آبروی ریخته شده خود است. این حجم از تغییر در موازنه قدرت جهانی، آنهم فقط در عرض ۴۰ سال، اگر معجزه اسلام و حکومت اسلامی نیست،پس چیست؟ این مقدار پیشرفت باید به زودی در اقتصاد هم نیز قابل احساس باشد.

او این توئیت را با هشتگ# پهپاد_ ایرانی منتشر کرد. 

5228056

هم چنین ایسنا نوشت، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ادعای کذب آمریکا در هدف قرار دادن پهپاد خیالی ایرانی بیان کرد: نشر این گونه اکاذیب از سوی آمریکا با هدف جبران ناکامی‌های آمریکا در ماه‌ها و سال‌های اخیر در منطقه است و آمریکا با هدف جنگ روانی در منطقه و در کشور نسبت به پخش چنین اکاذیبی اقدام می کند.

وی در ادامه اظهار کرد: سقوط یک پهپاد یک موضوع کاملا روشن و شفاف است. زمانی که پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران ساقط شد همه تایید کردند که این پهپاد ساقط شده است اما امروز ادعای ترامپ را کسی تایید نمی کند چراکه واقعیت ندارد.

نماینده مردم ورامین در مجلس تصریح کرد: هدف آمریکا صرفا ایجاد فضای تنش و جنگ روانی در منطقه و ایران است و با چنین اقداماتی قصد دارد به نحوی تعادل روانی در منطقه ایجاد کند و بر روی ناکامی های خود را بپوشاند.

وی در ادامه تاکید کرد: ساقط شدن پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی توسط سپاه پاسداران برای آنها بسیار گران تمام شد چراکه آنها مدعی بودند دارای فوق پیشرفته ترین پپبادها هستند و به نحوی آمریکا در جنگ اراده‌ها و در جنگ تکنولوژی نیز شکست خورد و اکنون با این اقدامات به دنبال کسب وجهه خود در جهان است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.