تیم‌های ملی فوتبال بزرگسالان و امید ایران دوشنبه هفته جاری در دیداری تدارکاتی به مصاف هم رفتند که این بازی دوستانه در نهایت با تساوی یک بر یک به اتمام رسید که مهرداد محمدی برای تیم بزرگسالان و ابوالفضل رزاق پور برای تیم امید کشورمان موفق به گلزنی شدند.

مارک ویلموتس، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته‌های اخیر تعامل مثبت و سازنده‌ای با تیم‌های ملی پایه داشته است و ضمن بررسی وضعیت این تیم‌ها و حضور در تمرینات آنها، جلسه‌ای را هم با سرمربیان تیم ملی برگزار کرد.

طبق اعلام مهدی تاج قرار است سرمربی بلژیکی تیم ملی کشورمان تمام بازی‌های رسمی و دوستانه تیم ملی امید را در ماه‌های آتی از نزدیک ببیند.

شاگردان فرهادمجیدی در اردوی مهرماه به احتمال زیاد راهی اردوی امارات یا ترکیه می‌شوند. در آبان ماه نیز تیم ملی امید به مصاف اندونزی می‌رود تا ۲ بازی دوستانه را در این کشور برگزار کند.

با توجه به همزمانی اردوی‌های شهریور، مهر و آبان تیم ملی امید با رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ طبیعی است ویلموتس در صورت برگزاری بازی‌های تدارکاتی تیم ملی امید در خارج از ایران نمی‌تواند این بازی‌ها را از نزدیک تماشا کند، اما احتمال دارد او تماشاگر ویژه بازی‌های یوز‌های جوان (لقب تیم ملی امید) در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو که از ۱۸ دی تا ۶ بهمن در تایلند برگزار می‌شود باشد چراکه تاکنون در آن زمان برای تیم ملی بزرگسالان برنامه‌ای در نظر گرفته نشده است.

لازم به ذکر است که طبق اعلام تاج این اردو‌ها رایگان برگزار می‌شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.