نخست وزیر نیوزیلند گربه خود را «پرایم موگی» صدا می‌زد که حروف اول آن – پی ام- درست همانند حروف اول کلمه نخست وزیر در زبان انگلیسی می‌باشد.

پس از سکوت طولانی دوساله، خانم جاسیندا آردرن نسبت به ماجرای زیر گرفته شدن گربه اش به نام «پادلز» با ماشین در شهر اوکلند در سال ۲۰۱۷ میلادی واکنش نشان داد. در صفحه‌ای تحت عنوان «گاست آو پادلز» یا «روح پادلز» جاسیندا این جمله را منتشر کرده است: «من تو را می‌بخشم»، او این جمله را در واکنش به اعتراف راننده‌ای که گربه اش را زیر گرفته بود منتشر کرد.

«کریس» قاتل گربه برای اولین بار اعتراف کرد و گفت: این اتفاق وقتی افتاد که اتومبیل خود را به سمت عقب می‌راند تا از گاراژ خانه اش خارج شود. خانه کریس در نزدیکی خانه آردرن در اوکلند قرار دارد و این اتفاق فقط چند هفته پس از نشستن جاسیندا آردرن در منصب نخست وزیری رخ داد.

او می‌گوید پس از این اتفاق سعی کردم تا صاحب گربه را پیدا کنم، اما وقتی یکی از همسایه‌ها خبر داد که گربه نخست وزیر را زیر گرفته ام، احساس ترس سراغم آمد.

جاسیندا آردرن هم پس از زیر گرفته شدن گربه اش در فیسبوک نوشت: «هرکس حیوان خانگی از دست داده می‌داند من چه احساسی دارم؛ بیاید بیشتر مواظب حیوانات خانگی خود باشیم، پادلز واقعاً دوست داشتنی بود.»

پادلز از شهرت زیادی در نیوزیلند برخوردار بود و در توییتر حسابی تحت عنوان FirstCatofNZ با بیش از ۱۰ هزار فالوئر دارد.

نخست وزیر نیوزیلند گربه خود را «پرایم موگی» صدا می‌زد که حروف اول آن – پی ام- درست همانند حروف اول کلمه نخست وزیر در زبان انگلیسی می‌باشد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.