رسانه‌ها شامگاه چهارشنبه (۲۶ تیر) گزارش دادند که وضعیت کودک فلسطینی‌ای که از سوی یک نظامی رژیم صهیونیستی بدون هیچ توجیه و صرفا از رو کینه و نفرت زخمی شده است، نگران کننده است.

«قاسم دغلس» مدیر بیمارستان «رفیدیا» در شهر نابلس واقع در شمال کرانه باختری به خبرگزاری فرانسه گفته است که وضعیت «عبدالرحمن یاسر شتیوی» کودک ۱۰ ساله فلسطینی بر اثر جراحت وارده، وخیم است.

او گفت که عبدالرحمن از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و برای نجات او عمل جراحی انجام شده است ولی حال او وخیم و وضعیتش به شدت ناپایدار است.

عبدالرحمن ۱۰ ساله جمعه گذشته در جریان درگیری‌ اهالی روستای «کفر قدوم» در حالی که در مقابل خانه خودشان نشسته بود، مورد حمله نظامی صهیونیست قرار گرفت و زخمی شد.

به گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای «رأی الیوم»، اهالی روستای مذکور از هشت سال پیش هر جمعه و شنبه در اعتراض به بسته شدن یکی از راه‌های مواصلاتی به این روستا در سال ۲۰۱۳، دست به راهپیمایی اعتراضی می‌زنند.

در همین ارتباط، یک زن فعال صهیونیست ضد اشغالگری به نام «تمار گولشمید» با تأیید گزارش‌های رسانه‌های فلسطینی در صفحه فیس‌بوک خود نوشت که تلاش‌ها برای نجات این کودک فلسطینی ادامه دارد ولی او به کما رفته و شرایط وخیمی دارد.

اخیرا ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعتراف کرده است که به یک فلسطینی غیر مسلح در مرز غزه عامدانه شلیک کرده و آن را به شهادت رسانده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.