مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: برگزاری کنسرت در ارومیه منوط به ارائه موافقت کتبی از فرماندهی انتظامی استان است و این گروه هنری فاقد موافقت‌نامه کتبی بود.

حجت‌الاسلام ناصر خدایاری افزود: بلیط فروشی این کنسرت در ارومیه نیز بدون اطلاع این نهاد بوده و به محض اطلاع تذکر لازم به عوامل آن داده شد.

وی بیان کرد: در مورد اجرای این کنسرت از فرماندهی انتظامی استان استعلام شده و اگر جواب مثبت باشد، مجوز صادر می‌شود ولی در این زمینه تاکنون پاسخی دریافت نشده است.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان‌غربی هم گفت: قرار بود ساعت ۱۹ امروز / چهارشنبه / گروه هنری «دلیار» با خوانندگان زن در بیمارستان خیریه امید ارومیه به نفع بیماران سرطانی به اجرای موسیقی برای بانوان بپردازد که با ممانعت فرماندهی انتظامی مواجه شد.

استاندار آذربایجان غربی نیز عصر امروز در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ارومیه گفت که دلیل برگزار نشدن این کنسرت را پیگیری می‌کند.

بر اساس گفته خریداران بلیط‌ها، امروز مقرر شد تا این کنسرت طی روز دوم / ‌‬ فردا / ‌‬ در ۲ نوبت برگزار شود؛ در سال‌های گذشته کنسرتی در ارومیه با اجرای بانوان برگزار نشده و گفته می‌شود فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی با برگزاری این کنسرت در روز دوم / ‌پنجشنبه / ‌‬نیز مخالفت خواهد کرد.

گروه موسیقی «دلیار» به سرپرستی ندا بهزاد و خوانندگی نازلی سلطان‎زاده و عاطفه نوروزی قرار بود در تالار همایش‌های بیمارستان خیریه امید به روی صحنه برود؛ قیمت بلیط‌های فروخته شده این کنسرت ۸۰۰ هزار ریال است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.