سردار «حسین رحیمی» با تاکید بر این مطلب که پلیس به هیچ وجه در حوزه امنیت اخلاقی کوتاه نمی آید، اظهار داشت: پلیس در مقابل مردم نیست بلکه در کنار مردم است و برای ایجاد آرامش و امنیت آنان با کسی که قانون را زیر پا بگذارد و حقوق مردم را تضییع کند برخورد خواهد کرد.

رییس پلیس پایتخت، عدم رعایت شئونات اسلامی، مزاحمت برای نوامیس و هنجارشکنی را خط قرمز پلیس دانست و گفت: پلیس با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند با قاطعیت برخورد می کند همانطور که به صورت شبانه روزی برخورد با سارقان، مواد فروشان، مزاحمان خیابانی و… را در دستور کار خود دارد.

وی به تلاش های مجاهدانه ماموران پلیس برای تامین امنیت پایدار اشاره و بیان کرد: ماموران خدوم نیروی انتظامی تلاش می کنند وظایف خود را مطابق قانون و به نحو مطلوبی انجام دهند و قطعاً فرمانده محترم نیروی انتظامی از عملکرد مثبت کارکنان خود در انجام ماموریت هایشان دفاع می کند چراکه آنها برای ایجاد آرامش و امنیت مردم و نیز برخورد با ناهنجاری ها در حال انجام وظیفه هستند.

گفتنی است، در مراسمی از مامورانی که در ماجرای پارک پلیس، انجام وظیفه کرده بودند با اهداء لوح و هدیه نقدی به نحو شایسته قدردانی شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.