تیم بانوان ایران که ظهر دوشنبه وارد کشور کرواسی شده بود، برنامه دیدارهای خود را با برگزاری دو دیدار در هر روز پشت سر می گذارد.

ملی پوشان ایران در اولین دیدار صبح روز سه شنبه برابر تیم امید کرواسی به میدان رفتند و با نتیجه ۲ بر ۱ پیروز شدند. در دومین دیدار تیم ایران برابر سنری‌کینران ژاپن که با ۴ بازیکن ژاپنی و ۳ بازیکن آمریکایی در میدان حاضر شده دیدار کرد و موفق شد این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

سومین دیدار تیم ایران روز چهارشنبه صبح برگزار شد و بانوان ایران با نتیجه ۲ بر یک برابر ستارگان کنفرانس غرب آمریکا شکست خوردند.

مهرگان مشاورفنی تیم بانوان ایران در پاسخ به این سوال که چرا مسابقات در ۳ ست برگزار می شود، بیان کرد: دلیل اینکه بازی ها در ۳ ست برگزار می شود این است که در هر روز دو دیدار برگزار می شود و مسئولین به دنبال این هستند که تمامی تیم ها با یکدیگر دیدار کنند و به همین دلیل مسابقات ۵ ستی نیست. البته این احتمال وجود دارد که در مرحله بعدی مسابقات به صورت ۳ از ۵ ست برگزار شود.

او در ادامه درباره برنامه پیش روی تیم ایران عنوان کرد: چهارشنبه  عصر نیز با یک تیم از ایتالیا یک دیدار دوستانه خواهیم داشت که  ساعت ۷ به وقت محلی برگزار می شود. فردا تیز یک تیم دانشگاهی دیگر از آمریکا به نام BIP-C حریف ما خواهد بود. منتظر نتیجه دیدارهای باقی مانده هستیم تا قرعه ما مشخص شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.