در پی درگذشت امیر سرتیپ احمد ترکان، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فقدان این فرمانده دلاور را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

در پیام تسلیت سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی آمده است: درگذشت همرزم دیرین مرحوم امیر سرتیپ احمد ترکان معاون پیشین عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و تألم خاطر شد.

در پیام سرلشکر سلامی بیان شده است: امیر مخلص، خدوم و ولایتمداری که با اقدامات خلاقانه و اثرگذار خود در کنار فرماندهان شهید والامقامی همچون شهیدان امیر صیاد شیرازی و امیر فلاحی در صف پیشتازان و طلایه داران میادین و عملیات‌های پرمخاطره آوردگاه ۸ سال دفاع مقدس نقشی برجسته داشت.

فرمانده کل سپاه پاسداران در این پیام تسلیت تصریح کرد: باشد که حضرت حق آن فرمانده دلاور را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره مند گرداند.

سرلشکر سلامی در این پیام فقدان آن امیر سرافراز را به سرلشکر موسوی و دیگر فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی و نیز خانواده بزرگوار وی تسلیت گفت و از قادر متعال برای وی علو درجات و برای جنابعالی و بازماندگان سوگوار عزت و سعادت مسالت کرد.

امیر سرتیپ احمد ترکان، معاون پیشین عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران، پدر توپخانه ایران، از قهرمانان و نوابغ دوران هشت سال دفاع مقدس و یار دیرین شهید صیاد شیرازی صبح روز دوشنبه در ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.