«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن که این روزهای مدام از هدف قرار گرفتن فرودگاه‌های سعودی سخن می‌گوید، بار دیگر از حمله جدید یمن به یکی از فرودگاه‌های جنوب عربستان سخن گفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت که یگان پهپادی در این عملیات موفق، دقیقا آشیانه هواپیماهای بدون سرنشین عربستان سعودی در فرودگاه جازان را هدف قرار داد.

به گزارش المسیره، یحیی سریع با تاکید بر تعویق پروازهای فرودگاه مزبور اظهار داشت که «حمله سه‌شنبه شب با پهپاد قاصف k۲» انجام گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن متذکر شد که عملیات هدف‌گیری فرودگاه جازان در چارچوب پاسخگویی به جنایت‌های متجاوزان و محاصره مستمر آنها علیه ملت یمن اجرا شد.

نیروهای ارتش یمن و انصارالله دیشب(دوشنبه) نیز با استفاده از چند فروند پهپاد انتحاری «قاصف k۲»، پایگاه هوایی «ملک خالد» در منطقه خمیس مشیط در عسیر واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن دیشب بلافاصه پس از انجام عملیات پهپادی در نشست خبری عنوان کرد که این عملیات به شکل «دقیق» و «موفقیت آمیز» صورت گرفت.

یحیی سریع گفت که در این حملات پهپادی یمن، انبار سلاح و آشیانه هواپیماها و دیگر تاسیسات نظامی در فرودگاه ملک خالد هدف قرار گرفته است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.