مرتضی فنونی زاده با اشاره به تصمیم گابریل کالدرون در مورد کنار گذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح از فهرست پرسپولیس گفت: کالدرون مربی بزرگی است و به همه شرایط فوتبال واقف است. به طور حتم او دلایل قانع کننده ای برای این تصمیم دارد.

وی افزود: کالدرون این بازیکنان را نگه داشته بود تا ببیند که پیشرفتی در این بازیکنان حاصل می شود یا خیر؟ به طور حتم او این بازیکنان را به خاطر شرایط بدنی، بیرون گذاشته است. از طرفی در پست رفیعی هم چند بازیکن خوب حضور دارند و نیاز مبرمی به این بازیکن نبود. این نفرات زحمت کشیدند و حالا هم باید به نظر کادر فنی احترام گذاشت.

پیشکسوت پرسپولیس خاطر نشان کرد: کالدرون مربی بزرگی است و هم به عنوان بازیکن و هم مربی تجربه های زیادی دارد. او مورد تایید پیشکسوتان است و به طور حتم پرسپولیس با او موفق خواهد شد.

فنونی زاده در مورد بازیکنان تازه وارد پرسپولیس نیز اظهار داشت: چرا باید بازیکنی که در سخت ترین شرایط پرسپولیس را رها کرده به تیم اضافه شود؟ هیچ جا برای این بازیکنان بیشتر از پرسپولیس سود نداشته که برگشته اند. از دید من به غیر از حسین کنعانی زادگان، ۲ بازیکن دیگر به کار پرسپولیس نمی آیند و فقط فهرست را پر می کنند. آنها زمانی که پرسپولیس نیاز به بازیکن داشت، تیم را تنها گذاشتند و به همین خاطر حالا باید نام ۲ بازیکن از فهرست تیم خارج شود.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.