سید جلال ملکی با اعلام خبر حریق در بازار گل امام رضا (ع)، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۹:۰۲ امروز یک مورد آتش‌سوزی در جاده خاوران، بازار گل امام رضا (ع) به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: به هنگام رسیدن آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد حدود ۳۰ غرفه کوچک دچار حریق شده و شعله‌ور بودند.

وی با اشاره به سرعت عمل آتش‌نشانان در جلوگیری از گسترش آتش به دیگر غرفه‌ها، گفت: آتش‌نشانان، آتش را تحت کنترل خود درآورده و موفق به اطفای حریق شدند.

به گفته ملکی، یکی از کارگران نیز در این حادثه مصدوم شد و هم‌اکنون آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران متذکر شد: داخل محدوده بازار گل امام رضا (ع)، غرفه‌های زیادی در زمینه نگهداری گل و عرضه محصولات گیاهی فعال هستند که بسیاری از این غرفه‌ها با مصالح نامقاوم در برابر آتش مانند چوب و حصیر ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه پیش از این نیز در این بازار گل آتش‌سوزی‌های کوچک و بزرگی به وقوع پیوسته و باعث ایجاد خسارات زیادی شده، از مسئولان بازار گل خواست نسبت به مقاوم‌سازی غرفه‌ها و استفاده از تجهیزات ایمنی اهتمام ورزند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.