باشگاه استقلال اگر ادعای مدیرانش واقعیت داشته باشد و مثل ماجرای پاتوسی خلافش ثابت نشود، در آستانه یک موفقیت بزرگ بین المللی است. البته ادعایی که اگر واقعیت نداشته باشد حاصلش افتضاحی بزرگ‌است.

استقلالی ها که با فشار وزارت ورزش توانستند فدراسیون را راضی کنند تا در معرفی نامه ای به علی خطیر اجازه دهد تا با فیفا مذاکره کند حالا ادعا دارند موافقت اولیه فیفا را گرفته اند و قرار است پول پروپئیچ از طلب یک میلیون دلاری فیفا به آبی ها پرداخت شود.

این درحالی است که هفته قبل ابراهیم شکوری دبیرکل فدراسیون اعلام کرده بود فیفا حاضر نمی شود پول های ایران را بپردازد و به نوعی تلاش استقلال را بیهوده دانسته بود. تاج از این گفته بود که نمی شود پول‌های فوتبال ایران را از فیفا پس گرفت .
سلیمانی خزانه دار فدراسیون هم به استقلالی ها گفته بود برای حل مشکل دلاری شان دنبال راهکاری بهتر از فیفا باشند که این مسیر برای شان پول نمی شود.

حالا آبی ها ادعا دارند خطیر توانسته مجوز فیفا را برای پرداخت طلب استقلال بگیرد و ۳۶۰ هزار دلار از این پول به پروپئیچ می رسد تا آبی ها محروم نشوند.

اگر این ادعا صحت داشته باشد آنها به افتخاری بزرگ دست یافتند اما اگر بازنده این پرونده باشند و تیم محروم شود، بی تردید همگی برکنار خواهند شد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.