در شرایطی که باشگاه استقلال تا پایان وقت اداری روز گذشته فرصت داشت تا مطالبات ۴۲۰ هزار دلاری پروپیچ را پرداخت کند اما مسئولان این باشگاه تا شب گذشته این مبلغ را پرداخت نکردند.

قرار بود طلب پروپیچ به صورت نقد از طریق سفارت ایران در زاگرب در نشستی که با وی و پروپیچ برگزار می شود پرداخت شود اما مسئولان باشگاه استقلال تا پایان ساعت اداری شب گذشته این کار را انجام ندادند.

ظاهرا استقلالی ها پیامی را دریافت کردند که می توانند از طریق حساب فدراسیون فوتبال در فیفا مطالبات پروپیچ را تا امروز به حساب این بازیکن واریز کنند و به همین علت منتظر بودند این اقدام امروز صورت بگیرد اما اینکه آیا مسئولان باشگاه استقلال این کار را امروز انجام داده اند یا خیر مشخص نیست.

با این وجود حتی اگر مطالبات پروپیچ امروز پرداخت شده باشد( که تا این لحظه خبر رسمی توسط باشگاه استقلال منتشر نشده) باز هم این باشگاه در خطر محرومیت از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی خواهد بود.

با این وجود مشخص نیست چرا مسئولان باشگاه استقلال هیچ اظهارنظر یا اطلاعیه رسمی درباره پرداخت پول بازیکن سابق تیمشان انجام نداده اند و باید منتظر ماند و دید آیا استقلالی ها سندی دال بر پرداخت پول پروپیج ارائه می کنند یا خیر.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.