با تصمیم مسئولان باشگاه پرسپولیس و گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی این تیم، سروش رفیعی و شایان مصلح امروز از لیست سرخپوشان برای فصل آینده خط خوردند.

رفیعی بعد از این اتفاق در حالی که از ترکیه به سمت تهران باز می گشت، گفت: دو سال پیش یک روز پستی گذاشتم و توضیح دادم که چرا پرسپولیس را ترک کردم و قول دادم به این تیم برگردم. به پرسپولیس برگشتم و دلم می خواست فوتبالم را در این تیم تمام کنم و از با شما بودن (هواداران) لذت ببرم. متاسفانه امروز این اتفاق نیفتاد و مجبورم تیم را ترک کنم.

وی افزود: متاسفانه مسئولان ما درک نمی کنند پرسپولیس چه جور تیمی است و پرسپولیس چی هست. آنها بزرگی پرسپولیس، موقعیت تیم و مردمی که پشت تیم هستند را درک نکردند. اگر درک می کردند آدم هایی را در تیم می گذاشتند که اصول اولیه فوتبال را بدانند.

هافبک پرسپولیس تاکید کرد: متاسفانه مسئولان ما نمی دانند یک تیم حرفه ای در لیگ ما ۱۸ بازیکن بزرگسال می تواند داشته باشد. امروز من و شایان مصلح جدا شدیم. من که ۶ ماه دوم سال گذشته به پرسپولیس اضافه شدم و الان می روم. با امید زندگی ادامه دارد و کارم را انجام می دهم ولی ای کاش طوری نباشد به کسی مثل شایان مصلح که باوجود مصدومیت در پنجره بسته نقل و انتقالات به تیم کمک کرد، آن هم ۱۰ روز مانده به شروع لیگ بگویند خداحافظ.

رفیعی گفت: کاش درک کنیم پرسپولیس کجاست. کاش اگر نمی توانیم خدمت کنیم، زودتر برویم تا به این تیم خیانت نکنیم و بفهمیم چه آدم هایی برای این تیم اشک می ریزند و حرص می خورند. همینطور (این تیم را) بازیچه دستمان نکنیم. ارزش این آرم و اسم پرسپولیس را همیشه در قلبم دارم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.