به گزارش نشریه هیل، ایلهان عمر، نماینده زن مسلمان کنگره روز گذشته (یکشنبه) از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به شدت انتقاد کرد و او را فاسد‌ترین رئیس جمهور این کشور نامید.

وی در حساب توییتر خود خطاب به ترامپ نوشت: شما از این عصبانی هستید که افرادی مثل ما در کنگره خدمت می‌کنند و با دستور کارِ مملو از نفرت شما مقابله می‌کنند. آقای رئیس جمهور، ما به عنوان نمایندگان کنگره فقط برای خدمت به کشور آمریکا سوگند خورده ایم. به همین دلیل هم هست که برای محافظت از آن در مقابل بدترین، فاسدترین و بی عرضه‌ترین رئیس جمهوری که در این کشور دیده ایم، می‌جنگیم.

ایلهان عمر این توییت انتقادآمیز را پس از آن منتشر کرد که دونالد ترامپ در حساب توییتر خود به انتقاد از زنان دموکرات کنگره پرداخت و اعلام کرد این زنان باید به کشور‌های خود که مملو از جرم و جنایت است بازگردند.

دونالد ترامپ امروز هم بار دیگر در توییتر به زنان دموکرات کنگره توهین کرد و آن‌ها را انسان‌هایی منفور خواند. وی نوشت: زنان کنگره چه زمان می‌خواهند به دلیل لحن احمقانه خود و حرف‌های وحشتناکی که زده اند، از آمریکا، مردم اسرائیل و دفتر ریاست جمهوری عذرخواهی کنند؟

ایلهان عمر، عضو مسلمان و سومالیایی‌تبار مجلس نمایندگان آمریکاست. وی در موگادیشوی سومالی متولد شده و در زمان کودکی به همراه خانواده اش به آمریکا مهاجرت کرده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.