نحوه اعاده اموال نامشروع مسئولان طرحی بود که در دستور کار جلسه علنی امروز قرار گرفت و با پیشنهادهای مختلفی همراه شد.

سیدجواد ابطحی چهره‌ای بود که در پیشنهاد خود تأکید کرد تا بررسی پرونده‌های اموال نامشروع از مبالغ بالای ۱۰۰ میلیارد تومان آغاز شود.

برخی مسئولان یک در دارند که تکبر تحویل مردم می دهند

حسن کامران در قامت موافق این پیشنهاد،‌ نکات خاصی را مطرح کرد و گفت: امام فرمودند روسا از یک در وارد شوند و از همان بازگردند. اما برخی مسئولان یک در دیگر دارند که تکبر تحویل مردم می‌دهند. خدا از تقصیراتشان بگذرد.

آبروی مسئولان با فیس و پز می رود؟ خب به درک!

او ادامه داد: برخی می‌گویند نام افراد آورده شود آبرویشان می‌رود، خب به درک. آبروی نظام نباید برود. یارو هم می‌خورد، هم تکبر می‌ورزد، هم فیس و پز دارد،‌ باید اسم برده شود. وقتی اسم می‌برند، چند فایده دارد،‌ رفقا و فامیل‌هایش می‌فهمند که او حقه‌باز شده است و نزدیکانش می‌فهمند اگر این کار را بکنند سرنوشتشان این است.

این دم کلفت ها عادت دارند برای ظاهرسازی روضه بگیرند و جهیزیه بدهند

کامران افزود: الان گفته شده است از ۱۰۰ میلیارد تومان، نگفته‌اند که زیر ۱۰۰ میلیارد تومان حساب نشود. این دم کلفت‌ها عادت دارند که با قیافه مظلوم و قیافه دینی که انگار از آسمان هفتم افتاده است رفتار کنند،‌ کنارش هم روضه می‌گیرند، جهیزیه هم می‌دهند تا ظاهرسازی کنند. به نظرم به این پیشنهاد رای بدهید تا این حصار شکسته است. اسم بردن کار ثوابی است علیه این لپ سرخ‌ها و دم کلفت‌ها.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.