سرهنگ حسین ترکیان اظهار داشت: با نابسامانی به وجود آمده در بازار ارز و به تبع آن نوسانات و افزایش قیمت ارز در ماه‌های اخیر در این بازار و مشکلات متعددی از جمله رکود، گرانی و تورم روزافزون حاصل شد که طرح شناسایی و دستگیری اخلال گران و دلالان ارزی خیابانی اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح در خیابان‌های "سپاه" و "حکیم" اصفهان اجرا شد، بیان کرد: در این رابطه ۹ نفر از مخلان و دلالان غیر قانونی ارزی دستگیر شدند.

سرپرست پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در نتیجه اجرای این طرح ۱۸ هزار و ۵۰۵ دلار، ۸۵۸ هزار و ۷۵۰ دینار، ۶هزار و ۳۳۰ یورو، ۱۰۰ین، ۱۰ یوان، ۱۰۴ لیر ترکیه، یک هزار و۷۱۰ ریال عربستان، ۵۱ هزار و ۹۵۰ افغان ، ۱۰۰۰ درام ارمنستان، ۱۰۰۰ روپیه هند، ۲ هزار و ۲۳۵ درهم امارات، ۳۰۰ دلار استرالیا، ۵۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال ایران و تعداد ۴۸ کارت بانکی کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان به مراجع قضائی تحویل داده شدند، خاطرنشان کرد: به مردم عزیز، توصیه می‌کنیم ارزهای مورد نیاز خود را از بانک‌های عامل و صرافی‌های معتبر تهیه کنند و از متصدیان صرافی‌ها نیز می‌خواهیم در صورت مراجعه افراد مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.