سردار ایوب سلیمانی در آئین تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران که در سالن فرماندهی این ستاد برگزار شد، بیان کرد: ترامپ دیوانه، نماد استکبار جهانی است، همه کارهای اجرایی کشور آمریکا را کنار زد و به دیوانه بازی خود ادامه داد و نظام جمهوری اسلامی ایران را تهدید و تحریم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: هر چند مردم انتقادات و اعتراضاتی به مسئولان کشور داشتند، اما با بصیرت مثال زدنی در این ۴۰ سال انقلاب، مقابل دشمنان ایستادگی کرده اند.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه دشمنان در سال ۹۶ با هدف و برنامه ریزی، کشور ایران را در ۸۰ شهر دچار مشکل و آشوب کردند گفت: دشمنان در آن اغتشاشات در یک کشور ۸۰ میلیونی نتوانستند  ۲۰۰ هزار نفر را هم به میدان بیاورند و آن دشمنان دیدند که نظام جمهوری اسلامی مقتدر است.

وی گفت: در طول این چند وقت هر کاری که توانستند علیه ایران انجام داده اند، رسانه‌ها و کشورهایی را به میدان آورند و به همه آنها قول‌های پوچ داده اند اما همگان دیدند که جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در دهه فجر با بهترین امنیت و آسایش در سراسر کشور برگزار شد.

وی یادآور شد: رییس جمهور آمریکا از پنج کشور بزرگ درخواست کرد که به او اعلام کنند که چرا مردم ایران آنقدر آرام هستند و تحریم‌های ما عملی نمی‌شود، آنها در جواب به ترامپ گفتند که مردم، رهبری و نیروی‌های مسلح ایران در مقابل مذاکره کوتاه نمی‌آیند. آنها به رییس جمهور آمریکا گفتند یا در مقابل ایران تسلیم شوید، یا اینکه فشارهای اقتصادی خودتان را ۱۰ برابر کنید اما جنگ را هیچ وقت با ایران شروع نکنید.

سردار سلیمانی افرود: آن پنج کشور به رییس‌جمهور آمریکا گفتند که فشار اقتصادی را زیاد کنید اما جنگ با ایران را فراموش کنید و به آن فکر نکنید چرا اینکه سپاه، ارتش و رهبر ایران اگر جنگ را آغاز کنند، پیروز میدان خواهند بود.

وی زدن پهباد آمریکایی در مرز ایران را حامی دو پیام دانست و گفت: اولاً اینکه ایران می‌تواند و ظرفیت‌هایی دارد که هنوز رونمایی نشده است، دوماً همه ملت ایران اراده محکمی دارند که هیچ وقت دشمنان نمی‌تواند به آن ضربه وارد کنند و این را اعلام می‌کنم که هیچ کسی نمی‌تواند با ایران وارد جنگ بشود.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: امروز دشمن می‌خواهد با موادمخدر ملت ما را دچار مشکل کند، از اول انقلاب تاکنون دشمنان بر روی موادمخدر سرمایه گذاری کرده اند و امروزه خیلی‌ها در حال تلاش هستند که جوانان ایران را به مشروبات الکلی عادت بدهند و این قصه سر دراز دارد.

وی تصریح کرد: امروزه نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت برای مردم را برعهده دارد، امروزه به خط مقابله با استکبارجهانی رسیده ایم و امروز روزی است که باید سپاه، بسیج و ارتش به کمک نیروی انتظامی بیایند.

وی در پایان سخنان خود گفت: مقام معظم رهبری فرموند که کار نیروی انتظامی بسیار سنگین است و بنده از مردم درخواست می‌کنم که به این نهاد مقدس کمک کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.