این قلاده گرک که روز پنجشنبه به تعدادی از روستاییان مشغول کار در یک باغ حمله کرده بود با درگیر شدن ۲ برادر، آنها را مجروح کرده اما خود نیز تلف شد.

حسن عسگری یکی از مجروحان بستری این حادثه در بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال با ادعای اینکه گرگ مهاجم هار بود، گفت که به سختی با برادرم گرگ را تلف کردیم.

او با بیان اینکه حمله گرگ درنده برق آسا بود افزود: این حیوان وحشی در حال حمله به همه افراد داخل باغ بوده و اگر آن را نمی کشتیم آمار مجروحان بیش از ۲ نفر می شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست خلخال نیز در گفتگو با ایرنا گفت: پس از اطلاع از وقوع حادثه ماموران این اداره جهت بررسی موضوع به محل حادثه در روستای دیز اعزام شدند.

مهدی کسایی گفت: تشخیص هاری بودن حیوان و حتی نوع آن پس از انتقال لاشه به مرکز شهرستان و انجام آزمایش های لازم مشخص خواهد شد.

او با بیان اینکه حمله حیوان به مردم در داخل باغ دارای حصار مناسب قابل توجه بوده و نیاز به بررسی دقیق دارد، اظهار کرد: در صورتی که صحت ادعای روستاییان ثابت شود این اداره نسبت به جبران آسیب و هزینه های وارده به مجروحانحادثه و همچنین اقدامات پیشگیرانه اقدام خواهد کرد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.