پلمپی در کار نبوده است! /تشک استاندارد، مجوز استاندارد نداشت!مدیرکل استاندارد تهران از پلمب یک تجهیز تفریحی غیراستاندارد در برج میلاد تهران خبر داد، این مقام مسئول در مورد این تجهیز تفریحی غیراستاندارد پلمب شده توضیح بیشتری نداد  و تنها به عنوان کردن نام آن «پلی‌سافت» بسنده کرد.

جاوید کسری مدیر ارتباطات و بین الملل برج میلاد در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان در تشریح جزئیات این خبر گفت: مسئله‌ای که در رابطه با «پلی‌سافت» مجموعه برج میلاد اتفاق افتاده، پلمپ مجموعه نبوده است.

وی با بیان اینکه اداره استاندارد به طور مداوم وسایل ما را چک می‌کند، افزود: ماموران استاندارد در هنگام بازدید از مجموعه، استاندارد بودن تشکی را تایید نکردند که آن تشک توسط کارکنان مجموعه جمع آوری شد. 

کسری در توضیح مجموعه «پلی‌سافت» گفت: این بازی، بازی نیست که در دید عموم باشد، پلی‌سافت در قسمت بازی‌های مجموعه است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد کودکانی که از این تشک غیراستاندارد استفاده کردند، افزود: با توجه به اینکه این بخش توسط پیمانکار اداره می شود آمار دقیقی از این کودکان نداریم. 

مدیر ارتباطات و بین الملل برج میلاد افزود: در حال حاضر کودکان به استثنا تشکی که به علت دارا نبودن مهر استاندارد جمع آوری شد، از دیگر امکانات مجموعه، استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: اداره کل استاندارد به تمامی وسائل مجموعه بازی برج میلاد به جز این تشک مجوز داده است.

کسری در خصوص نحوه نظارت بر برج میلاد نیز گفت: علاوه بر ناظر شهرداری در هر بحش ناظر مجزا حضور دارد و بر بحش های مختلف نظارت می کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.