فوزی برهوم امروز شنبه گفت جانفشانی‌های جوانان انقلابی قدس تاکیدی بر این مسئله است که روح مقاومت در رگ و خون آنها قرار دارد و اراده آنها هیبت و اقتدار دشمن اسرائیلی و نظامیانش را در هم خواهد شکست.

بر اساس گزارش پایگاه خبری شهاب، برهوم خواستار ادامه نبرد با اشغالگران اسرائیلی با تمام قدرت و حمایت همه گروه‌ها و قشرهای مختلف مردم از جمله جوانان در کرانه باختری از آن شد.

برهوم همچنین به مردم قدس و شهرک العیسویه(العیساویه) به خاطر ایستادگی و مقامت خود در برابر نظامیان صهیونیست درود فرستاد.

مردم این شهرک شمال شرقی قدس اشغالی از دو هفته پیش در معرض حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار داردند که شامگاه پنجشنبه ششم تیرماه با شهادت محمد عبید جوان ۲۰ ساله به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به درگیری‌های شدید در سرتاسر شهرک با نظامیان صهیونیست منجر شد. اشغالگران همچنان به محاصره نظامی شدید این شهرک ادامه می‌دهند و نیروهای ویژه رژیم هم در مناطق مختلف مستقر شده‌اند، همچنین بازداشت شهروندان ساکن این شهرک همچنان ادامه دارد.

رنج و سختی مردم شهرک العیسویه به سبب اقدامات نژادپرستانه اشغالگران و سیاست مجازات دسته جمعی تحمیل شده بر این منطقه از سالیان پیش برای به زانو درآوردن مردم و شکستن اراده آنها و وادار کردن آنها به ترک خانه و کاشانه‌شان تشدید شده است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.