پس از جدایی سید مهدی رحمتی و تمدید قرارداد سیدحسین حسینی با استقلال تهران، آبی پوشان برای جذب دروازه‌بان دوم به دنبال گزینه‌های مختلفی رفتند تا در صورت محرومیت یا مصدومیت دروازه‌بان ۲۷ ساله شان جانشین مطمئنی روی نیمکت داشته باشند.

 

تا به حال اسامی زیادی برای دروازه‌بان ذخیره استقلال مطرح شده‌است که گزینه‌هایی مثل محمد رضا اخباری (دروازه‌بان تیم تراکتور) و کوروش ملکی (دروازه‌بان سپیدرود) به چشم می‌خورند و حالا هم شنیده می‌شود طاها زارعی جدیدترین گزینه دروازه‌بانی استقلال در لیگ نوزدهم است که البته این انتقال نیز قطعی نیست.

زارعی که پیش از این محصول آکادمی باشگاه استقلال تهران بوده‌است، ۴ فصل در لیگ پرتغال حضور داشته و سابقه بازی در تیم دوم اسپورتینگ لیسبون را در کارنامه دارد.

بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال در لیگ نوزدهم، پیش از این گفته بود که دروازه‌بانی در سطح حسینی برای استقلال جذب خواهیم کرد که پس از آن استقلالی‌ها به دنبال مذاکره با محمد حسین اکبرمنادی دروازه‌بان سال گذشته تیم فوتبال سایپا تهران رفتند که البته این بازیکن با تیم شهرخودرو به توافق رسید و برای رقابت با سید مهدی رحمتی راهی مشهد شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.