پس از قطع همکاری برانکو با پرسپولیس، هر روز نام جدیدی برای مربیگری در تیم سرخپوشان پایتخت اعلام می‌شد و در نهایت ۳ گزینه به عنوان نامزد‌های اصلی سرمربیگری در پرسپولیس معرفی شدند.

الکساندر نوری ایرانی - آلمانی، آنته چاچیچ کروات و ماسیمو کاررا ایتالیایی گزینه‌های اصلی سرمربیگری در تیم فوتبال پرسپولیس هستند که به نظر می‌رسد مذاکرات با آنته چاچیچ کروات به مراحل نهایی رسیده است و او به زودی هدایت سرخپوشان پایتخت را برعهده می‌گیرد.

ساعتی پیش، روزنامه «اسپورتسکه نووُستی» در این باره نوشت که آنته چاچیچ جانشین برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس خواهد شد و مدیران این تیم روز یکشنبه با سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کرواسی به توافق اولیه رسیدند و انتظار می‌رود مذاکره بین طرفین نهایی شود.

لازم به ذکر است، طبق شنیده‌ها چاچیچ گزینه معرفی شده برانکو برای پرسپولیسی‌ها است.

چاچیچ سابقه هدایت تیم ملی کرواسی را پیش از حضور زلاتکو دالیچ دارد، اما نتوانسته جام‌های زیادی کسب کند. چاچیچ مربیگری را از سال ۱۹۸۶ آغاز کرد. او در تیم‌های اینتر زاپرشیچ، لوکوموتیو، دینامو زاگرب و... مربیگری کرد و موفق شد در سطوح مختلف لیگ کشورش، قهرمانی را تجربه کند.

چاچیچ در سال ۲۰۱۲ موفق شد با دیناموزاگرب در لیگ کرواسی دبل کند. آخرین دوره مربیگری او به تیم ملی کرواسی باز می‌گردد که پس از اخراج نیکو کواچ، چاچیچ جای سرمربی کنونی بایرن را گرفت و موفق شد به یورو ۲۰۱۶ راه پیدا کند.

کرواسی با چاچیچ موفق شد در جام ملت‌های اروپا، اسپانیا را شکست دهد و به عنوان سرگروه به مرحله حذفی صعود کند، اما در مرحله یک هشتم نهایی کروات‌ها مغلوب تیم ملی پرتغال شدند و از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

نکته قابل توجه این است که او هیچگاه در فوتبال آسیا مربیگری نکرده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.