متن پیام نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی سردار سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده

فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه

سلام علیکم

لزوم آمادگی فرد و جامعه برای دفاع از خود امری فطری و عقلی است که در دین مبین اسلام نیز مورد امضا و تاکید فراوان قرار گرفته است. در فرهنگ اسلامی زندگی انسان عرصه مبارزه و مجاهدت محسوب می‌شود و این مبارزه در دو بعد کلی متصور است. مبارزه با دشمن ظاهری و مبارزه با دشمنان باطنی که این دو بعد را در دو آیه شریفه "و اعدوا لهم ما استطعتم من قوه" (انفال/۶۰) و "فاتقوا الله ما استطعتم" (تغابن/ ۱۶) می توان به روشنی مشاهده نمود.

آمادگی دائمی برای دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن مسئولیتی است که بر دوش همه دلسوزان انقلاب و نظام اسلامی به ویژه نیروهای مسلح قرار دارد تا در هنگام بروز خطر، با اتکال به قدرت لایزال الهی از عزت و اقتدار ملت همیشه در صحنه و استقلال و آزادی ایران اسلامی حراست نمایند.

انجام موفقیت آمیز سرنگونی پهپاد جاسوسی فوق پیشرفته و مدرن آمریکا به دست پرتوان رزمندگان غیور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که تنها گوشه‌ای از توان و پیشرفت صنعت دفاعی و پدافندی نیروهای مسلح است، نماد عزت و اقتدار جمهوری اسلامی محسوب می‌شود که بر خود لازم می دانم موفقیت جنابعالی را در این اقدام شجاعانه و تحسین برانگیز با وجود چنین همکاران مومن، مصمم، توانمند علمی و عملی و ولایتمدار صمیمانه تبریک عرض نمایم.

امید است با عنایات الهی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تأسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و انجام ماموریت‌ها و وظایف موفق و موید باشید.

انشاالله

عبدالله حاجی صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.