مهدی تاج شامگاه روز پنجشنبه در همایش تجلیل از برترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان اصفهان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان افزود: جشن‌های برترین‌های فوتبال زیادی شرکت کردم و تفاوت این همایش با سایر برنامه‌ها این است که بسیاری از پیشکسوتان، مربیان و همبازیان گذشته خود را که نزدیک می‌شناختم دیدیم که این موضوع برای من ارزشمند است.

وی با بیان اینکه جشن برترین‌ها یعنی با هم بودن و تلاش کردن برای فوتبال افزود: فوتبال یک سامانه بزرگی است که بزرگترین همایش‌های انسانی را برگزار می‌کند، بیش از ۴۵ میلیون نفر در کشور از تلویزیون فوتبال تماشا می‌کنند و گستردگی این سامانه آنقدر وسیع است که با هیچ پدیده اجتماعی قابل مقایسه نیست.

وی ادامه داد: هر روز صفحات روزنامه‌ها، جراید و برنامه‌های تلویزیون به فوتبال می‌پردازند و این گسترگی ادامه دارد.

تاج با بیان اینکه نباید گذاشت در کیان فوتبال دخالت شود، اضافه کرد: کیان فوتبال باید حفظ شود و فوتبال باید برای فوتبال باشد و دیگران که غیر فوتبالی هستند و تخصص این کار را ندارند در آن دخالت نکنند.

به گفته وی همیشه استان اصفهان در فوتبال کشور جز برترین‌ها بوده است و حتی تیم‌های بانوان این استان وضعیت خوبی در کشور دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به پیشرفت فوتبال ایران در آسیا و جهان بیان کرد: وضع فوتبالمان در کشور هم خوب شده و بهتر از این نیز خواهیم شد.

تاج با اشاره به وضعیت خوب فوتسال و فوتبال ساحلی اصفهان در ایران و جهان تصریح کرد: در استان اصفهان سهم ما در تیم ملی فوتسال، فوتبال ساحلی بیشتر است و مربی ملی خوبی در زمینه فوتبال ساحلی از اصفهان داریم، این استان در فوتسال نایب قهرمان کشور است و تیم ایران سوم دنیاست.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به حضور و درخشش دو تیم سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال کشور و لیگ قهرمانان آسیا اظهارداشت: اصفهان باید تیم‌های فوتبال بیشتری در خود داشته باشد، من یادم است زمانی اصفهان نزدیک به ۱۵ تیم قدرتمند داشت و باید تلاش کرد تیم‌های دیگر را هم به صحنه فوتبال آورد.

وی با بیان اینکه سهم فوتبال استان در کشور خوب است، گفت: تیم ملی ایران در فوتبال در جهان رتبه ۲۰ را دارد و در آسیا هم اول هستیم و این نشان دهنده موفقیت است و تلاش می‌کنیم عقب نباشیم.

وی همچنین بر ساخت ساختمان اداری برای هیأت فوتبال استان اصفهان تاکید کرد و افزود: در این راستا ما زمین را با رایزنی در فدراسیون در اختیار هیأت فوتبال اصفهان قرار خواهیم داد و ساخت آن با خود استان است که در این راستا تلاش کند.

وی افزود: ساختمان اداری هیأت فوتبال را همه استان‌ها دارند و در استان‌های شهرکرد و ایلام هم تا ماه آینده افتتاح می‌شود و در اصفهان نیز باید این اقدام صورت گیرد.

همایش برترین‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی استان امروز با حضور ورزشکاران، مربیان و دستاندرکاران این رشته در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان اصفهان برگزار شد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.