در هفته‌های گذشته و پس از ماه مبارک رمضان، بازار کنسرت‌ها داغ شده است و خوانندگان موسیقی پاپ اجراهای‌شان را در تهران و شهرستان‌ها به صحنه می‌برند.

فرزاد فرزین یکی از این خوانندگان بود که ۲۳ خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به صحنه رفت. کنسرت‌های فرزین مانند همیشه فضاهای ریتمیک و شاد داشت. این بار اما فرزین ترجیح داد پرفورمنس خیلی خاصی برای کنسرتش نداشته باشد؛ یعنی خبری از سفینه و تری‌دی‌مکس‌های طراحی شده‌اش نبود.

در این میان نکته‌ قابل توجه کیفیت پایین صدای سالن میلاد بود. فرزین پیش‌تر هم کنسرت‌هایی در سالن میلاد برگزار کرده است که کیفیت خوبی از صدای ارکستر و خواننده در سالن شنیده شده است. اما این بار اوضاع از نظر صدا اصلا مناسب نبود.

اگر مخاطب این کنسرت بوده‌اید و در بخش‌های انتهایی سالن میلاد بلیت خریده‌اید، به خوبی می‌دانید که در بخش‌های انتهایی سالن تقریبا صدایی به صورت مستقیم به گوش نمی‌رسید. در واقع شما در انتهای سالن فقط بازخوردِ صداهای دیگر نقاط سالن را می‌شنیدید.

این درست همان نکته‌ای است که در کنسرت احسان خواجه امیری هم کاملا احساس می‌شد. خواجه‌امیری یکشنبه ۲۶ خرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به اجرای برنامه پرداخت و با اینکه این خواننده هم از توانمندترین هنرمندان عرصه آواز پاپ است، اما کیفیت صدای سالن میلاد اوضاع را خراب کرده بود.

کنسرت خواجه امیری هم برای بسیاری از حاضران در سالن میلاد، دلچسب نبود و صدایی که شنیدند چندان کیفیت مناسبی نداشت. با توجه به آنچه در بالا یادآور شد، باید دید علت این ضعف صدایی در سالن میلاد نمایشگاه چیست. به هر روی مخاطبان همیشگی کنسرت‌های موسیقی می‌دانند که در سال‌های گذشته سالن میلاد کیفیت مناسبی را برای تماشاگران ارائه می‌کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.