در این دیدار سید بشیر حسینی، آریا عظیمی نژاد، امین حیایی و رؤیا نونهالی، داوران برنامه تلویزیونی «عصر جدید» حضور داشتند.

فرید ایمان زاده رئیس بیمارستان مفید در جریان دیدار داوران این مسابقه استعدادیابی از این بیمارستان بیان کرد: قطعاً حضور شما در روحیه و بهبود بیماری کودکان تأثیر مثبت خواهد داشت. امیدواریم دیگر هنرمندان نیز ضمن دیدار با بیماران روحیه آنان را در مبارزه با بیماری قوت بخشند.

امین حیایی هم گفت: از بانیان این دیدار ممنونم که در این امر ما را سهیم کردند و امیدواریم حضور ما بتواند کمکی در بهبود این کودکان معصوم داشته باشد. بنده در ابتدا احساس می‌کنم با دیدن این کودکان حال خودم بهتر شده است و این دیدار بیشتر مایه افتخار برای بنده بود.

سید بشیر حسینی نیز اظهار کرد: قطعاً این حضور و همدلی‌ها در بهبود بیماری این کودکان تأثیر مثبت خواهد داشت. امیدواریم بتوانیم سرسوزنی از فشار بیماری که بر کودکان و خانواده آنان بخصوص مادران هست، کم کنیم.

آریا عظیمی‌نژاد از دیگر داوران عصر جدید هم گفت: بسیار خوشحالم که توانسته‌ام هرچند اندک دل این فرزندان معصوم را شاد کنم، برای من دیدن کودکان روی تخت بیمارستان بسیار دلخراش و ناراحت‌کننده است و امیدوارم حضور ما عاملی در تسریع روند بهبودی این کودکان شود. امیدواریم بتوانیم نسبت به حل مشکلات و موانع درمان این کودکان قدمی برداریم.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.