«شاهین بیانی» اظهار داشت: اینکه استقلال توانست سرمربی خود را انتخاب کند را باید به فال نیک گرفت و از حالا باید روند این تیم، شکل سریع‌تری به خود بگیرد.

وی افزود: زمان برای استقلال از دست رفته است و اگر مسولان این تیم می‌خواهند در لیگ نوزدهم به موفقیت برسند باید هرچه سریع‌تر مهره‌های مورد نظر را جذب کرده و قرارداد بازیکنانی که آزاد هستند را تمدید کنند.

بیانی خاطرنشان کرد: استقلال در سال‌های اخیر در لیگ برتر ناکام بوده و این موضوع هوادران را ناراحت کرده است. آنها انتظار دارند استقلال در فصل جدید به مقام قهرمانی برسد.

وی یادآور شد: از استراماچونی شناخت زیادی ندارم اما اعتقاد دارم او برای قهرمانی در استقلال کار سختی را پیش رو دارد. انتظارات از این مربی ایتالیایی بالاست و چیزی جز قهرمانی استقلالی‌ها را راضی نمی‌کند.

وی تاکید کرد: متأسفانه هر روز از استقلال حاشیه‌های جدید به بیرون درز پیدا می‌کند و جنجال به آکادمی باشگاه نیز کشیده شد و این اصلاً اتفاقات خوبی برای این تیم نیست.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: مدیریت باشگاه استقلال باید مانع بروز حاشیه‌ها شود تا استقلال از جاده موفقیت فاصله نگیرد.

باشگاه استقلال پنجشنبه گذشته به طور رسمی «آندره آ استراماچونی» ایتالیایی که سابقه سرمربیگری اینترمیلان را در کارنامه دارد به عنوان سرمربی جدید آبی پوشان معرفی کرد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.