فراز کمالوند درباره قبول هدایت تیم پارس جنوبی اظهار کرد: حضور من در پارس جنوبی دو دلیل اصلی داشت؛ یکی حضور رضاییان به‌عنوان یک مدیر فوتبالی و کاربلد و دیگری داشتن هواداران خونگرم در استان بوشهر به خصوص شهرستان جم.

وی ادامه داد: در لیگ هفدهم با نفت آبادان به جم سفر کردم و شور و هیجان و نشاط را نزد مردم جم دیدم. همین موضوع باعث علاقه‌مندی‌ بیشترم برای حضور در پارس جنوبی شد. من در هر تیمی حضور داشتم ارتباط خوبی با هواداران داشتم. در کرمانشاه، تبریز ، آبادان و... همیشه ارتباطم با هواداران نزدیک بوده و الان هم خوشحالم که در کنار یک تیم پرهوادار و خوب دیگر حضور دارم.

سرمربی جدید پارس جنوبی جم همچنین گفت: وجود رضاییان به‌عنوان یک مدیر کاربلد و فوتبالی موفق بسیار تأثیرگذار بود تا پیشنهاد پارس جنوبی جم را پذیرا باشم. من جلسات متعددی را با آقای رضاییان و هیئت مدیره باشگاه پارس جنوبی برگزار کردم و در نهایت به جمع‌بندی رسیدیم و قراردادی دو ساله امضا شد.

کمالوند درباره اهداف خود در پارس جنوبی تأکید کرد: هدف اول ما در پارس جنوبی این است که جوان‌گرایی انجام دهیم و در این مسیر چشم به نفرات بومی استان داریم. حتی‌الامکان از مربیان بومی نیز در کادرفنی استفاده کرده و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. مردم خونگرم جم نشان دادند که چقدر تیم‌شان را دوست دارند و ان‌شاءالله با ارتباط خوبی که با مردم می‌گیریم می‌توانیم روزهای خوبی را در کنار یکدیگر رقم بزنیم.

وی در پایان افزود: جا دارد از موسوی، مدیرعامل منطقه ویژه پارس جنوبی و رضاییان، مدیرعامل محترم باشگاه بابت اعتمادشان تشکر کنم. به‌زودی با بررسی تمام جوانب و طی جلساتی که با مدیرعامل باشگاه خواهیم داشت نسبت به جمع‌آوری تیمی خوب اقدام می‌کنیم تا روزهای خوبی را در لیگ برتر تجربه کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.