حمید استیلی در حاشیه دیدار ایران و سوریه در خصوص مسابقه برگزار شده گفت: اولین بازی مارک ویلموتس بود و بازی تهاجمی را انجام دادند هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم. تعویض ها هم زیاد بود و تقریباً اکثر بچه‌ها بازی کردند. بازی خوبی بود. مردم هم لذت بردند. بازی که در آن گل‌های زیادی باشد مردم قطعاً لذت می‌برند.

استیلی در ادامه و در خصوص عملکرد تهاجمی تیم ملی ایران گفت: تیم خیلی خوبی بود چندین سال است این بچه‌ها در کنار یکدیگر بازی می‌کنند عملکرد خوبی داشتند از نظر هجومی هم خوب بودند وقتی یک تیم دفاع چپ و راستش یعنی میلاد محمدی و رامین رضاییان در حمله شرکت کنند باعث می‌شود قدرت تهاجمی تیم بیشتر شود. با اینکه سیستم آنها ۴-۲-۳-۱ بود و با تو هافبک دفاعی بازی کردند اما روی هم رفته به نظرم قابل قبول بود و بازی خوبی بود.

مدیر تیم ملی امید در خصوص خبر گزینه بودن فرهاد مجیدی برای هدایت این تیم گفت: ما چند گزینه داریم و ان‌شاءالله ظرف ۳-۴ روز آینده باید ببینم که با کدام‌شان توافق می‌کنیم فرهاد مجیدی هم جزو گزینه‌های ما است.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس در خصوص شایعه جدایی برانکو از پرسپولیس گفت: امیدوارم این اتفاق نیفتد. برانکو با پرسپولیس آشنا است و پرسپولیس هم با برانکو جفت و جور است ان‌شاءالله این اتفاق نیفتد و بتوانند برانکو را حفظ کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.