سفر «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به انگلیس در حالی امروز چهارشنبه به پایان رسید که مانند همیشه خالی از حاشیه نبود. 

پرحاشیه‌ترین مسائل در این سفر ترامپ به لندن را در تصاویر زیر و توضیحات آنها ببینید:

عکس۱- نحوه دست دادن ترامپ با ملکه انگلیس یکی از مسائلی بود که جنجال‌های زیادی به همراه داشت.در فیلمی که رسانه‌های نزدیک به خاندان سلطنتی انگلیس از لحظه رویارویی ترامپ و ملکه منتشر کرده‌اند او با دستهای حالت مشت‌کرده به دستهای ملکه ضربه می‌زند. کاربران فضای مجازی و رسانه‌های انگلیس گفته‌اند این اقدام بر خلاف پروتکل‌های تشریفات صورت گرفته است. 

عکس ۲- دعواهای ترامپ و «صادق خان»، شهردار لندن یکی دیگر از حشایه‌های این سفر بود و دو طرف با دادن القاب‌های مختلف حسابی از خجالت هم در آمدند. ترامپ، صادق خان را یک بازنده کامل توصیف کرد و صادق خان هم از القابی مانند فاشیست، کودک ۱۱ ساله و تهدیدی برای ارزش‌های جهانی خواند. در این عکس، صادق خان پلاکاردی به دست گرفته که روی آن نوشته شده است: «فقط مردهای ضعیف از زنان قوی می‌هراسند». این پلاکارد اشاره‌ای است به دیدگاه‌های زن‌ستیزانه دونالد ترامپ. 

عکس ۳- جاده منتهی به کاخ باکینگهام هنگامی که ترامپ در حال عبور از آن برای دیدار با ملکه انگلیس بود بسیار خلوت و بدون تجملات بود و جمعیت کمی برای تماشا در آنجا تجمع کرده بودند. 

عکس۴- یک نوجوان روی چمن یکی از خیابان‌های نزدیک فرودگاه «استنسد» پیامی برای ترامپ نوشته است: تغییرات جوی، واقعی است. ترامپ اعتقادی به تغییرات جوی ندارد و آمریکا را از معاهده پاریس برای کنترل تغییرات جوی خارج کرده است. 

عکس ۵- عروسک معروف «بچه‌ترامپ» یکبار دیگر در اجتماع تظاهرات‌کنندگان به پرواز درآمد. این عروسک که اولین بار در سفر سال گذشته رئیس‌جمهور آمریکا به لندن ساخته و به آسمان فرستاده شد اعتراضی است به رفتارهای نابالغ رئیس‌جمهور آمریکا. 

عکس ۶- میدان «ترافالگار» لندن شاهد حضور خیل عظیمی از معترضان بود. برخی از معترضان پلاکاردهایی به دست داشتند که روی آن کلمه «دروغگو» نوشته شده است. برخی از معترضان عروسکی از پوتین درست کرده بودند که در حال کنترل ترامپ بود. 

عکس ۷- مخالفت با جنگ با ایران هم یکی از محورهایی بود که معترضان تلاش کردند آن را به گوش رئیس‌جمهور آمریکا برسانند. 

عکس ۸- این طرحی از عروسک «بچه‌ترامپ» و قرار دادن او در داخل قفس هم در جریان اعتراضات مورد توجه عکاسان و رسانه‌های انگلیس قرار گرفت. 

عکس ۹- تظاهرات‌کنندگان سعی داشتند اطمینان حاصل کنند ترامپ بالون بچه‌ترامپ را می‌بیند به همین جهت او را روبروی لیموزینی که حامل او بود به پرواز در آوردند. 

عکس ۱۰- در دومین روز سفر ترامپ، طرفداران و مخالفان ترامپ در نزدیکی میدان پارلمان انگلیس با هم درگیر شده و به زد و خورد پرداختند. در این عکس یکی از طرفداران ترامپ مورد اصابت بطری شیر قرار گرفته است. 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.