خاویر ریبالتا به شبکه ورزشی ماچ روسیه با بیان این مطلب افزود: آزمون پیش از پیوستن به زنیت هم چندین پیشنهاد از کشورهای اروپایی داشت اما در نهایت زنیت موفق شد این مهاجم خوب ایرانی را در اختیار بگیرد.

وی افزود: سردار در فصل جاری ۱۲ مسابقه برای زنیت به میدان رفته است و در مجموع یک هزار و ۱۸ دقیقه بازی و ۱۳ گل به ثمر رسانده است و با این عملکرد خودب خود توانسته دومین گلزن برتر روسیه لقب بگیرد.

مدیر ورزشی تیم فوتبال زنیت به صورت غیرمستقیم از فروش احتمالی سردار آزمون به باشگاه های دیگر اروپا نیز خبر داد و گفت: خیلی ها خواهان جذب این بازیکن هستند و از این لحاظ باشگاه تحت فشار قرار دارد، باید دید این بازیکن هم چه نظری دارد اما ممکن است در نتیجه همه این مسائل این مهاجم خوب در زمستان از تیم زنیت جدا شود.

تیم زنیت سن پترزبورگ در این فصل با کسب ۶۴ امتیاز مکان نخست مسابقات.لیگ برتر فوتبال باشگاههای روسیه را کسب کرد و یاران آزمون جام قهرمانی را بالای سر بردند. سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه با بسته شدن پرونده مسابقات لیگ ۲۰۱۸ -۲۰۱۹ این کشور، تیم منتخب سال را انتخاب کرد که نام سردار آزمون نیز در آن به عنوان ذخیره فئودور چالوف بهترین گلزن لیگ در نوک خط حمله مشاهده می شود.

از آنجا که مدیر ورزشی تیم زنیت هیچ اشاره ای به تیم های علاقه مند به جذب سردار آزمون نکرده هنوز معلوم نیست که این اظهار نظر نوعی بازار گرمی برای فصل نقل و انتقالات به حساب می آید یا تیم زنیت خواهان ماندن بهترین گلزن تیم خود در فصل آتی همراه باشگاه است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.