حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل داد گستری استان فارس عصر امروز به نمایندگی از ریاست معظم قوه قضائیه با حضور در منزل شهید حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسند امام جمعه فقید شهرستان کازرون ضمن ابراز همدردی با خانواده و منسوبین وی، فقدان این عالم وارسته را تسلیت گفت.

در این دیدار که دادستان عمومی و انقلاب شیراز و جمعی از معاونین دادگستری فارس نیز حضور داشتند حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه در این خصوص پرونده تشکیل شده ، اظهار کرد: همانگونه که قاتل در کوتاهترین زمان پس از ارتکاب جنایت دستگیر شد، دستگاه قضایی استان نیز رسیدگی به پرونده مذکور را در دادسرای شهرستان کازرون با سرعت پیگیری خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: تلاش می‌کنیم پس از تکمیل تحقیقات و طی شدن مراحل قانونی در هفته پیش رو کیفرخواست صادر و پس از ارجاع پرونده به دادگاه صالح مجازات قانونی فرد مذکور را در کوتاه‌ترین زمان اجرا کنیم.

وی با بیان اینکه مکارم اخلاقی حجت الاسلام والمسلمین شیخ محمد خرسند بر همگان آشکار بود، گفت: نائل آمدن وی به درجه رفیع شهادت در شب پر فیض قدر، گویای رستگاری و جایگاه ویژه او نزد پروردگار متعال است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس همچنین حجت الاسلام والمسلمین خرسند را فردی ساده زیست، منصف و مردم دار توصیف کرد و افزود: وی هدفی جز خدمت به مردم نداشت و خداوند برای او بهترین تقدیر یعنی شهادت در شب قدر را رقم زد، اما همه ما از نعمت وجود نازنین او بی بهره شدیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.