سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار داشت: در حال حاضر تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز پرحجم و نیمه‌سنگین در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

وی با بیان اینکه ممنوعیت و محدودیتی طی روزهای آینده در محور هراز اعمال نمی‌شود، گفت: عبور وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و خودروها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی مهم کشور هستند.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان داشت: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان است و مشکلی در خصوص عبور و مرور وسایل نقلیه از این محورها وجود ندارد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، ادامه داد: هموطنان قبل از آغاز مسافرت، با رعایت مدیریت زمان سفر، از وضعیت راه ها مطلع و سپس اقدام به سفر کنند تا به ساعات پیک ترافیک و برخورد نکنند.

وی اذعان داشت: رانندگان وسایل نقلیه با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز سفری ایمن برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.