امیرحسین فتحی و علی خطیر مذاکرات نهایی را با استراماچونی گزینه ایتالیایی نیمکت تیم فوتبال استقلال نهایی کردند و به احتمال فراوان او هدایت استقلال را در فصل آتی بر عهده دارد.

اما درست زمانی که آبی‌ها تصور می‌کردند شرایط رو به ثبات است و می‌توانند برای بستن یک تیم قدرتمند دست به کار شوند برخی اتفاقات موضوع استراماچونی و توافق استقلال با این سرمربی ایتالیایی را زیر سوال برد و در نهایت کار به دعوای غیر مستقیم اعضای هیئت مدیره کشید.

میر شاد ماجدی از اینکه فتحی نتایج مذاکرات را با یکی دیگر از اعضا هیئت مدیره در میان گذاشته و دیگر اعضا از موضوع مذاکرات دیرتر لطلاع پیدا کردند ابراز نارضایتی کرد و در نهایت گفته است این انتخاب مورد قبول او نیست.

اما پشت پرده ماجرا را باید در بخشی دیگر از باشگاه جستجو کرد. فرهاد مجیدی که قبول کرده بود به عنوان دستیار در فصل آینده کنار سرمربی خارجی باشد این روز‌ها نمی‌تواند از نیمکت استقلال چشم پوشی کند و از نفوذ و محبوبیت خود در این راه استفاده بهینه کرده و مدعی است که او می‌تواند برای یک فصل هدایت استقلال را بر عهده بگیرد و نیازی به مربی خارجی نیست.

البته فرهاد مجیدی این موضوع را رسما اعلام نکرده است، اما شواهد نشان می‌دهد ۲ دستگی در اعضای کمیته فنی و هیئت مدیره در مورد مربی داخلی و خارجی باید از یک مبدا خاصی بیرون آمده باشد و این مبدا جایی به جز فرهاد مجیدی سرمربی موقت و محبوب استقلال نیست.

فرهاد مجیدی در روز‌های سرمربیگری با استقلال باخت نداشت و همین موضوع او را امیدوار کرده است که بتواند تیم استقلال را در فصل آتی به موفقیت برساند.

دعوای داخلی و خارجی استقلال باید هر چه سریعتر حل شود و در نهایت استقلال فصل نقل و انتقالات را از دست ندهد، اما با شرایط فعلی این ۲ دستگی به هواداران و سکو‌های استقلال هم سرایت خواهد کرد.

باید دید در روز‌های آینده تیم حامی مجیدی در مقابل فتحی و یارانش پیروزی می‌شود یا خیر؟ هرچند که در نهایت دود این اختلافات به چشم تیم فوتبال استقلال می‌رود و شاید منجر به ناکامی آبی‌ها در فصل نقل و انتقالات شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.