براساس گزارش این شبکه رادیویی،  ساری نسبت به پایان دادن حضور یک ساله خود در لیگ برتر انگلیس و بازگشت به وطنش ابراز تمایل کرده است.

براساس گزارش تاک اسپورت و به نقل از منابع داخلی ایتالیا، ساری با قهرمان سری آ به توافق رسیده و پس از جدایی «ماسیمیلیانو آلگری»، از فصل آینده روی نیمکت بانوی پیر خواهد نشست.

مرد ایتالیایی فصل سختی را در استمفورد بریج سپری کرد؛ این دشواری به اندازه ای بوده که گزارش ها حاکی از آن است که مقامات آبی های لندن آماده اند تا پس از پایان فینال لیگ اروپا مقابل آرسنال، وی را اخراج کنند.

ناکامی مرد ۶۰ ساله در برقراری ارتباط به کانون هواداران چلسی و جلب نظر آنها عمده دلیل تمایل باشگاه برای قطع همکاری با وی عنوان شده است.

این در حالی است که بدنبال فصل موفقیت آمیز «فرانک لمپارد» ستاره اسبق آبی ها به عنوان سرمربی دربی کانتی، بازگشت وی به استمفورد بریج محتمل به نظر می رسد.

علاوه بر این، گزارش مذکور مدعی است که یوونتوسی ها پس از مواجه شدن با پاسخ منفی «پپ گواردیولا» به ساری متوسل شده اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که اخیرا یک وب سایت خبری نیجریه ای در گزارشی مدعی شد که باشگاه چلسی از یوونتوس خواسته تا در ازای پرداخت ۵ میلیون یورو ساری را به خدمت بگیرند.

مرد ایتالیایی که تابستان سال گذشته به استمفورد بریج کوچ کرد، یک فصل دیگر با آبی ها قرارداد داشته و این فرصت را دارد تا با پیروزی مقابل توپچی ها در فینال ۲۹ مه (هشتم خردادماه) در پایتخت آذربایجان، نخستین فصل حضور خود در باشگاه انگلیسی را در اوج به پایان برساند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.