«عباس محمدی هزاوه» گفت: با فعالیت هایی که در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین در ماه مبارک رمضان توسط کمیته امداد با همکاری سایر ارگان ها انجام شد، یکی دیگر از خیران، سرپرستی ۱۱۵ کودک یتیم این شهرستان را تقبل کرد.

وی اظهار داشت: این افراد خیر تاکید دارند که گمنام بمانند.

به گفته محمدی، جذب ۵۰۰ حامی برای کودکان ایتام و محسنین در ساوه هدف‌گذاری شده که انتظار است در فضای معنوی ماه مبارک رمضان با مراجعاتی که به مساجد، ادارات و خیرانصورت می پذیرد، این مسأله محقق شود.

محمدی هزاوه گفت: اکنون ۲ هزار ۱۰۰ حامی در شهرستان ساوه وجود دارد که از کودکان یتیم و محسنین حمایت می کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی( ره ) شهرستان ساوه، گفت: سرانه پرداختی متوسط ماهیانه به هر یتیم با ۴۶ درصد افزایش از ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار ریال در سال گذشته به سه میلیون و ۲۰۷ هزار ریال در سال‌جاری افزایش یافته است.

وی گفت: برای حمایت از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان ساوه نیز چهار هزار سبد کالا شامل اقلامی مانند برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی، مرغ، رب گوجه‌فرنگی و حبوبات با مشارکت موسسات خیریه و افراد نیکوکار در حال توزیع است.

محمدی هزاوه همچنین از پخت غذای گرم در رستوران های سطح شهر و اطعام خانواده های تحت پوشش در وعده‌های افطاری و شام ویژه ماه مبارک رمضان خبر داد.

وی گفت: با همراهی مسئولان شهرستان از جمله امام جمعه، فرماندار، نماینده مجلس و روسای ادارات در قالب طرحی به نام مفتاح الجنه از خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد بازدید هایی در ماه رمضان به عمل می‌آید.

به گفته وی، در طرح مفتاح الجنه مشکلات خانواده های تحت پوشش از قبیل تامین زیرساخت های خدماتی آب، برق، امور مرتبط با شهرداری با حضور مدیران دستگاه ها بررسی و رفع می شود.

در شهرستان ۲۸۵ هزار نفری ساوه افزون بر چهار هزار و ۷۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) قرار دارند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.