مسعود سلطانی‌فر پس از حضور در تمرین عصر امروز تیم ملی والیبال ایران پیش از اعزام به لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ اظهار داشت: والیبال ورزش مورد توجه همه اقشار مردم است و همه از این رشته انتظار پیروزی و افتخار‌آفرینی دارند. امیدواریم با توجه به تدارک خوب تیم ملی و تمریناتی که پشت سر گذاشته نتایج بسیار خوبی در لیگ ملت‌ها برای تیم ایران حاصل شود و این تیم جزو ۵ تیمی باشد که به مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال در آمریکا صعود می‌کند.

وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت: ما در مراسمی به همراه قهرمانان بازی‌های آسیایی به حضور مقام معظم رهبری رسیدیم و ایشان هنگام روبرو شدن با آقای داورزنی (رئیس وقت فدراسیون والیبال) از ایشان پرسید، آیا حواس شما به والیبال هست؟ این نشان می‌دهد که مقام معظم رهبری نیز والیبال را تعقیب می‌کنند و این رشته برای ایشان نیز مهم است. رئیس جمهور و هیئت دولت نیز پیگیر نتایج والیبال ایران هستند.

محمدرضا داورزنی معاون ورزش حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز در بین صحبت‌های سلطانی‌فر گفت: فدراسیون والیبال طلبی حدود ۹۰۰ هزار دلاری از صدا و سیما دارد که طبق پیگیری‌های انجام شده قرار است با ارز نیمایی به فدراسیون پرداخت شود. علاوه بر این ۱۰۰هزار دلار نیز از مسابقات ژاپن طلبکار هستیم. خواهش من این است که سازمان صدا و سیما مبلغ طلب فدراسیون والیبال را به صورت ارز به آنها پرداخت کند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.