سید حسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، در توضیح جلسه فراکسیون ولایی برای جمع بندی درباره کاندیداهای این فراکسیون در انتخابات هیئت رئیسه مجلس گفت: مجمع عمومی فراکسیون با اکثریت قاطع برای انتخابات هیئت رئیسه تشکیل شد و در ابتدا بحث و بررسی در خصوص کاندیداهای ریاست مجلس صورت گرفت.

وی توضیح داد: آقای حاجی بابایی کاندیدای ریاست بود جمعی از اعضای فراکسیون نیز معتقد به کاندیداتوری ایشان بودند اما بعد از رأی گیری فراکسیون ولایی به این نتیجه رسید که رئیس معرفی نکند و آقای حاجی بابایی به احترام فراکسیون از کاندیداتوری منصرف شد لذا فراکسیون ولایی برای ریاست کاندیدایی معرفی نمی‌کند.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی در باره گزینه‌های این فراکسیون برای نواب رئیسی مجلس گفت: بعد از بحث و بررسی در مجموع آقایان مصری و فرهنگی در فراکسیون برای نایب رئیسی مجلس انتخاب شدند.

نقوی حسینی ادامه داد: کاندیداهای فراکسیون برای سمت دبیری مجلس در این جلسه مورد بحث قرار گرفت، داوطلبان زیادی وجود داشتند اما در نهایت فراکسیون به این نتیجه رسید تنها سه دبیر فعلی مجلس را به عنوان کاندیدای خود معرفی کند در نتیجه آقایان قاضی زاده، رنجبرزاده و امیرآبادی سه کاندیدای فراکسیون ولایی برای دبیری هیئت رئیسه هستند.

وی در پایان اظهار کرد: بنا بر این شد که فراکسیون در سمت کارپردازی تنها یک نفر را به عنوان کاندیدا معرفی کند، برای کارپردازی فقط آقای عباسی از طرف فراکسیون معرفی می‌شود.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.