در شرایطی که به نظر می‎رسد رقم قراردادهای فوتبالیستهای سرشناس لیگ برتری، برای هر سال و در گرانترین حالت ممکن نهایتا بین ۲.۵ تا ۳ میلیارد تومان باشد اما یکی از بهترین گلرهای فوتبال کشورمان برای دو سال، قراردادی ۱۳ میلیارد تومانی با باشگاهش منعقد کرده که برای سال اول ۶ میلیارد تومان و برای سال دوم ۷ میلیارد از باشگاهش می‎گیرد.

اگر دوست دارید اسم این گلر را حدس بزنید گزینه‎های زیادی نخواهید داشت چون هر باشگاهی توان پرداخت چنین رقمی را ندارد و اصولا تعداد گلرهای تاپ در لیگ برتر آنقدر زیاد نیست که برای رسیدن به دروازه‎بان مربوطه کار سختی داشته باشیم.

گلر مربوطه یا در استقلال و پرسپولیس دروازه‎بانی می‎کند یا اینکه سپاهان و ذوب‌آهن چنین پولی به پیام نیازمند یا رشید مظاهری داده‎اند چرا که تراکتورسازی علیرغم ثروت مالکش، قطعا چنین قراردادی با فروزان امضا نکرده بود.

به قرارداد ۱۳ میلیاردی گلر سرشناس لیگ برتر( برای دو فصل البته) می‎توان از یک زاویه دیگر هم نگاه کرد اینکه دروازه‎بان های لیگ برتری کماکان جزو پردرآمدترین فوتبالیستهای کشورمان محسوب می‎شوند. اگر خاطرتان باشد سالها قبل گلر یکی از تیمهای تهرانی با قراردادی به ارزش یک میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان گرانترین بازیکن لیگ برتر محسوب می‎شد و انگار هنوز هم عنوان گرانترین بازیکن لیگ در اختیار یکی از گلرهاست.

برنامه ورزش و مردم دیروز درباره این موضوع بحثی را مطرح کرد اما آن را نیمه تمام گذاشت و نام دروازه بان مذکور را اعلام نکرد. حالا همه می خواهند بدانند نام این دروازه بان چیست.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.