حمید استیلی، مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران درباره انتخاب سرمربی تیم ملی امید بیان کرد: ما ۴ گزینه برای مذکره داشتیم. امیرقلعه نویی که جا دارد از او تشکر کنم که با روی باز با ما مذاکره کردند اما هدایت تیم را نپذیرفتند. مذاکرات با یحیی گل محمدی هم درحال نهایی شدن بود که او قراردادش با پدیده شهر خودرو را تمدید کرد.

او افزود: پس از کسب سهمیه آسیا برای پدیده توسط گل محمدی، از تاج درخواست کردند که یحیی در پدیده بماند و این اتفاق رخ داد، اما او او هم تشکر می‌کنم. انشاالله او در پدیده موفق می‌شود، زیرا درحال حاضر جز مربیان خوب ما محسوب می‌شود. سپس به مهدوی کیا پیشنهاد دادیم، اما او بیان کرد که تا چند سال دیگر با تیم‌های پایه هامبورگ قرارداد دارد و نمی‌تواند این پیشنهاد را بپذیرد.

استیلی ادامه داد: سپس به سراغ علیرضا منصوریان رفتیم و جزء گزینه‌ها ما بود، اما شنیدیم که قرارداد ۲ ساله با ذوب آهن تمدید کرده است. گزینه‌های بعدی مان از مربیان ایرانی هستند که عملکرد خوبی داشتند و انشالله تا هفته آینده با یکی از این مربیان به توافق می‌رسیم و اگر نتوانستیم با رضا شاهرودی و بختیاری زاده تمرینات و اردو را شروع می‌کنیم تا در فیفادی خردادماه وقت را از دست ندهیم.

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران تصریح کرد: قرار است در خرداد ماه یک اردوی ۱۰ روزه برگزار کنیم تا بازیکنان دور هم جمع شوند. خیلی مهم است که تیم خوبی را انتخاب کنیم تا بتواند به تیم بزرگسالان کمک کند. در نظر داریم تا ۲ تیم ملی امید با نام‌های الف و ب داشته باشیم تا به تیم بزرگسالان کمک کنیم.

وی درباره حضور ویلموتس گفت: قرار است مربی جدید روی تیم ملی امید نظارت داشته باشد و جای امیدواری است تا او به ما کمک کند. بازهم از امیرقلعه نویی تشکر می‌کنم و باید بگویم افشین قطبی جزء گزینه‌ها است اما صحبتی با او نداشتیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.