آس نوشت، اظهارات جنجال برانگیز کیلیان ام باپه در مراسم بهترین‌های لیگ فرانسه باعث واکنش باشگاه پاری سن ژرمن شد و از طرفی رئال مادرید را به رویایش نزدیک کرد. مهاجم فرانسوی در این مراسم گفت: اکنون زمان این است که مسؤولیت بزرگی را بر عهده بگیرم. شاید در پاریس شاد باشم، یا شاید در جایی دیگر با یک پروژه جدید.

ساعاتی بعد از این اظهارات باشگاه فرانسوی مجبور شد بیانیه‌ای بدهد و اعلام کند ام باپه در این تیم خواهد ماند. با این حال شور هواداران مادرید برای حضور مهاجم جوان فرانسوی در این تیم از بین نرفت. به همین خاطر سایت آس در یک نظرسنجی از کاربران خواست تا به سوال " برای رئال مادرید با چه بازیکنی قرارداد امضا می‌کنید؟ " پاسخ دهند. ۱۴۶ هزار و ۱۶۴ نفر در این نظرسنجی شرکت کردند.

نتایج قابل توجه بود. اغلب کاربران خواهان امضای قرارداد با ام باپه بودند. ۹۱.۹۸ درصد (۱۳۴ هزار و ۴۳۹ نفر) ترجیح می‌دهند مادرید مهاجم فرانسوی را جذب کند. این در حالی بود که تنها ۸.۰۲ درصد (هزار و ۷۲۵ نفر) نیمار را برای امضای قرارداد انتخاب کردند. آسیب دیدگی‌های متعدد این بازیکن و هم‌چنین ابهام‌ها در رابطه با عادت‌های زندگیش باعث شده است که هواداران او را مناسب مادرید ندانند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.