ایرج عرب بعد از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل السد گفت: شایسته صعود بودیم ولی به هر دلیلی این اتفاق نیافتاد. عوامل مختلفی از جمله داوری جلوی این اتفاق را گرفت. تیم ما امروز خیلی خوب بازی کرد.

او درباره برگزاری مراسم تقدیر از ژاوی، کاپیتان السد و اسطوره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا گفت: به خاطر تصمیم او برای خداحافظی از فوتبال این مراسم را برگزار کردیم. او اسطوره فوتبال است و باید این مراسم را برگزار می‌کردیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اعتراض باشگاه سپاهان مبنی بر سهم ۵۰ درصدی هواداران پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس همیشه از حواشی دوری می‌کند. یکی از عوامل موفقیت ما دوری از حواشی است. با نپرداختن به حواشی موفق می‌شویم. ما در همه موارد تابع قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم و از قانون پیروزی می‌کنیم. سعی می‌کنیم وارد حاشیه نشویم. آماده بردن این بازی می‌شویم.

عرب در واکنش به این سوال که چه تمهیداتی را برای پرهیز از اتفاقات بازی دو تیم در لیگ برتر اندیشیده شده است، خاطرنشان کرد: سپاهان قهرمانی لیگ برتر را به ما تبریک گفت و ما هم جواب‌شان را دادیم .سعی می‌کنیم فضای خوبی در اصفهان فراهم شود که حاشیه‌ای وجود نداشته باشد و بازی زیبایی را ببینیم.

وی درباره تحویل فهرست بازیکنان مدنظر تیم از سوی برانکو به باشگاه گفت: هنوز فهرست بازیکنان فصل آینده به باشگاه تحویل داده نشده است.

مدیرعامل پرسپولیس همچنین درباره پرداخت نشدن حقوق دو بازیکن کروات تیمش یادآور شد: دو پرداختی به بازیکنان داخلی داشتیم. حقوق برانکو را هم واریز کردیم. حقوق کادر فنی و دو بازیکن خارجی باقی مانده که ظرف روزهای آینده پرداخت می‌شود.

وی درباره فهرست خروجی بازیکنان تیمش نیز گفت: تا قبل از نیمه نهایی جام حذفی و برای حفظ تمرکز تیم درباره بازیکنان تصمیمی گرفته نمی‌شود.

عرب همچنین درباره حفظ محمد نادری برای فصل آینده اظهار کرد: باید نظر برانکو را درباره نادری بدانیم. بعد از تصمیم برانکو، درباره حفظ محمد نادری تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.