تیم فوتبال پرسپولیس علی رغم حذف از لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در آخرین دیدار خود در این مسابقات و بازی خداحافظی ژاوی، السد را با دو گل شکست دهد.

حواشی نیمه دوم این بازی به شرح زیر است:

در دو صحنه متوالی، داور هیچ خطای پنالتی‌ای به سود شاگردان برانکو اعلام نکرد تا نیمکت عصبی پرسپولیس به سمت داور چهارم هجوم ببرند و اعتراض خود را به گوش تیم داوری برسانند. در راس این اعتراضات زلاتکو ایوانکویچ بود که بر خلاف همیشه، بسیار عصبی بود و بر سر داور چهارم داد می‌زد و دخالت محسن خلیلی کمی او را آرام کرد.

گل دوم پرسپولیس که روی حرکت عالیشاه به دست آمد باعث شد کادر فنی پرسپولیس به سمت او بروند و کاپیتان امشب پرسپولیس را در آغوش بکشند. همچنین علی علیپور پس از هفته‌ها توانست در جریان بازی گلزنی کند.

در اوایل نیمه دوم شایان مصلح به دلیل کشیدگی عضله تعویض شد.

گوینده ورزشگاه تعداد تماشگران حاضر در ورزشگاه را ۱۱ هزار نفر اعلام کرد.

واکنش بیرانوند در دقیقه ۸۲ باعث شد تا هواداران پرسپولیس و برانکو به وجد بیاورند و او را تشویق کنند. او پس این واکنش مصدوم شد و شجاع خلیل‌زاده مجبور شد وظیفه شروع مجدد را بر عهده بگیرد.

زمانی که بازیکنان پرسپولیس فرصت ۴ به ۲ را از دست دادند، برانکو از روی عصبانیت بطری مقابل پایش را شوت کرد و بر سر بازیکنانش فریاد کشید.

بعد از سوت داور، تمام بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس به سمت ژاوی رفتند و خوش و بش گرمی با او داشتند. همچنین برانکو خوش و بش گرمی با او کرد و دقایقی را با این بازیکن به گفت‌وگو پرداخت.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.