هواداران رئال مادرید برای تصمیم گیری در مورد اینکه مابین «ادن هازارد»، «پل پوگبا»، «لوکا جوویچ»، «کریستین اریکسن»، «نیمار» و «تانگوی اندومبله»، خریداری کدامیک در اولیت قرار دارد، در نظرسنجی روزنامه آ. اس شرکت کردند.

براین اساس، هافبک بلژیکی چلسی به راحتی با کسب بیشترین آراء رای اعتماد هواداران رئال را به دست آورد و در سوی مقابل پوگبا به شکلی غافلگیر کننده با کسب کمترین آراء در رتبه آخر این نظرسنجی جای گرفت.

در این نظرسنجی که با پرسش «رئال به کدام خرید بیش از همه نیاز دارد؟» و به منظور اولویت بندی خرید اهداف نقل و انتقالاتی تابستانی کهکشانی ها انجام شد، ۱۶۰ هزار نفر شرکت کردند.

مرد فرانسوی منچستریونایتد با کسب کمتر از ۱۰ درصد آراء که به عبارتی یک چهارم آراء هازارد بود در رتبه آخر قرار گرفت.

اما هازارد که انتظار می رود جای خالی «کریستیانو رونالدو» مهاجم پرتغالی و جدا شده این تیم را پر کند؛ در نظرسنجی مذکور با ۵۳ هزار ۷۰۰ رای صدرنشین است و بدنبال وی جوویچ به عنوان راه حل عدم گلزنی رئالی ها، در رده دوم قرار دارد.

اریکسون رده سومی نیز قرار است تا جانشین بلند مدتی برای «لوکا مودریچ» ۳۳ ساله در میانه میدان رئال شود و این در حالی است که پس زدن پوگبا از سوی هواداران با بی علاقگی مشابهی نسبت به ایده حضور نیمار در برنابئو همراه شده است.

در حالی که کمتر از یک سوم آراء به هازارد اختصاص یافته است، مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن با اختلافی جزئی تنها موفق شد تا بالاتر از اندومبله رده پنجمی جای گیرد.

نتایج کلی نظرسنجی به شرح زیر است:

۱ - ادن هازارد ۵۳۷۰۰ رای

۲ - لوکا جوویچ ۳۴۷۰۰ رای

۳ - کریستین اریکسن ۲۵۳۰۰ رای

۴ - نیمار ۱۶۹۰۰ رای

۵ - اندومبله ۱۶۴۰۰ رای

۶ - پوگبا ۱۳۸۰ رای

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.