سپیدرود رشت و استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند؛ آبی‌های تهرانی برای کس سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به برتری در این بازی نیاز دارند تا بالاتر از پدیده مشهد قرار بگیرند و در مقابل سپیدرود هم برای بقا در لیگ برتر نیاز دارد تا دست پر از زمین خارج شود تا سهمیه گیلان در لیگ را حفظ کند.

گزارش زنده این مسابقه را مشاهده می‌کنید:

هفته سی‌ام لیگ برتر / ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ / ورزشگاه آزادی / تماشاگر: ...

تیم داوری: داور: علیرضا فغانی - کمک ها: علی میرزابیگی و سعید قاسمی - داوران پشت دروازه: حسن اکرمی و سیدعلی اصغر مومنی

اخطار:

کارت زرد:

 

ترکیب استقلال

سید حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، میلاد زکی‌پور، روزبه چشمی، علی کریمی، آیاندا پاتوسی، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی و روح‌الله باقری

 

ترکیب سپیدرود

کوروش ملکی، میثم فردوسی، میثم تهیدست(حسین ابراهیمی، ۴۵+۲)، میلاد شیخ سلیمانی، محمد بلبلی، میلاد قربان زاده، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، لوکا نوزادزه و ابراهیم لطفی

 

شرح گل

استقلال یک - سپیدرود صفر / مهدی قائدی، دقیقه ۶: روی توپ ربایی پاتوسی، توپ به باقری رسید؛ پاس باقری به تبریزی و در نهایت مهدی قائدی در موقعیت گلزنی قرار گرفت؛ ضربه اول قائدی توسط ملکی دفع شد اما در ریباند مهاجم ریز نقش آبی‌ها موفق شد گلزنی کند.

استقلال دو - سپیدرود صفر / مرتضی تبریزی، دقیقه ۲۳: پاس تاثیرگذار باقری بین مدافعان سپیدرود، تبریزی را صاحب موقعیت گلزنی کرد و او هم با ضربه‌ای فنی دروازه دروازه سرخپوشان را باز کرد.

 

دقایق حساس و حواشی:

دقیقه ۲+۴۵: ضربه محکم علی کریمی با دفع ملکی به کرنر رفت.

دقیقه ۴۳: کوروش ملکی با واکنشی دیدنی ضربه وریا غفوری از روی نقطه پنالتی را دفع کرد.

دقیقه ۴۲: ضربه روح اله باقری پس از برخورد با تیرک افقی دروازه سپیدرود به مهدی قائدی رسید و خطای لطفی روی این بازیکن از سوی فغانی پنالتی اعلام شد.

دقیقه ۳۲: فشار مهاجمان استقلال روی دروازه سپیدرود برای ثبت گل سوم در این لحظات بیشتر شده و ضربه روح اله باقری با اختلاف کم از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۳۰: خروج به موقع ملکی روی ارسال پرقدرت پاتوسی مانع از گلزنی مهاجمان استقلال شد.

دقیقه ۲۶: فرار بایرامی پشت مدافعان استقلال او را در موقعیت تک به تک با حسینی قرار داد و شانس گلزنی داشت که با بالا رفتن پرچم کمک داور آفساید اعلام شد.

دقیقه ۱۷: ضربه سر خطرناک باقری روی ارسال غفوری با واکنش به موقع ملکی راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۵: ضربه ایستگاهی میلاد قربان زاده با فاصله زیاد از بالای دروازه استقلال راهی اوت شد.

دقیقه ۲: پاس به عقب نوزادزه به ملکی در محوطه جریمه خطرناک بود و سنگربان سپیدرود با شیرجه بلند این توپ را به آغوش کشید.

* پیش از شروع این مسابقه بازیکنان دو تیم با تشکیل تونل افتخار به مناسبت خداحافظی خسرو حیدری از دنیای حرفه‌ای از او تقدیر کردند و بازیکن شماره ۲ آبی پوشان به همراه فرهاد مجیدی در ورزشگاه آزادی دور افتخار زد.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.